Chockartad ilska

Postat av: En rättvisans man
Jag tycker det är dåligt av chockbloggen att den inte redovisar att ni fått en namn på uppsatsen. Jag är nämligen en flitig besökare av Hurrabloggen och har minsann sett att de lagt ned stor möda på att ge er uppsats ett namn. De förtjänar upprättelse!


Postat av: Sur Grandrea
Jag håller med En rättvisans namn. Jag har själv ägnat stor möda, kraft och tid till att föreslå namn på uppsatsen. Och vad får man för det? Skäll.



Oj oj. Chockbloggen erkänner såklart sitt misstag. I ett tidigare inlägg måste en viktig del av prisbestämmelserna fallit bort. Givetvis får även alla de som bidragit med namnförslag ett "tack till" i vår C-uppsats förord, även om vi inte använder just ert namnförslag i slutändan. Visst var det så vi sa, Björn?

Vi tackar såklart för alla bra namnidéer (som blogg.se av ngn mystisk anledning döpt till "chockerande dåliga") Fortsätt gärna att skicka in era kreativa förslag och kom i håg att alla som förärat oss med en idé belönas med en hedervärd plats i förordet!

/Roland







Kommentarer
Postat av: Grandrea

Hoppas man blir omnämnd med rätt namn då i alla fall. Det kanske låter larvligt, för för mig handlar det om att jag startat ett nytt liv. En ny identitet och ett nytt namn är viktigt för mig. Var vänlig och respektera detta. Mvh

2005-12-12 @ 14:55:33
Postat av: Skamsen Granny (som är här oftare än Chock!)

sitter just och inser att Grandrea får vara utan sin skogsmulleuniform i år när hon ska ut och vandra i skogen på julafton och titta på eh... träd. daniello: jag far till storstan i morgon. röda jackan får bli ett fall för Ödet att ta hand om. Du har fria händer. Hoppas du inte känner dig ledsen som fick släpa den hela vägen från Tjörn! KRAM!

2005-12-14 @ 23:22:06
Postat av: Skamsen Granny (som är här oftare än Chock!)

om inte daniello ser detta kan ni väll säga till han? puss o god jul mina fina små loveones!

2005-12-14 @ 23:22:43
Postat av: Jocke

Behöver jag säga att det blir revidering direkt i morgon om ni har glömt det viktigaste.

Postat av: En rättvisans man

Ryktet cirkulerar att ni planerar att revidera bort det förord där ni tackar ovan nämnda eldsjälar.
Det skulle ju vara ett svek om möjligt ännu större än uppdateringen på den här "bloggen".

2005-12-19 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback