Chockartad tävling!

Jag erkänner: Att komma på bra uppsats-namn är inte min grej. Förra årets "Källor är kul" var ju i och för sig en given succé, men i år siktar vi högre. Min uppsatskompanjon, Skåne-Björn, har också erkänt sin totala brist på namninspiration.

Därför utlyser Chockbloggen en tävling! Självklart en mycket bättre sådan än andra
tävlingsförsök som gjorts i området. Den som kommer på det bästa namnet på vår C-uppsats kan räkna med att få sitt namn, med valfri tillhörande titel, tryckt under rubriken "tack till"i uppsatsens förord.

Förslag lämnas lämpligen som kommentar till Chockbloggen. Vinnarens identitet offentliggörs när det bästa namnförslaget inkommit!


Ps. uppsatsen ska handla om krisjournalistik typ. Morgonpress vs. kvällspress (om det nu gav ngn namninspiration)

/Roland.


Kommentarer
Postat av: Kött

Kris i kubik - en onyanserad titt på hur morgonpressen blir tråkigare och tråkigare för varje sekund

Postat av: Jensa

Du som trodde bänkpress var värst - En titt på morgon- och kvällspress

Är mäkta nöjd över att mitt instiftande av namnet Skåne-Björn hänger med. Även om jag vet att Björn aka. Axl kommer att utkräva hämnd för eller senare.

2005-11-23 @ 17:52:16
URL: http://wildside.blogg.se
Postat av: sthlm - puss på dig!

Krisjournalistik är kul


Jag tycker nämligen inte ni ska släppa det redan så väletablerade temat som ni launchade förra året. Det kan bli starten på en klockren serie!

2005-11-24 @ 17:32:17
Postat av: Sune i jour-04

Varför inte döpa uppsatsen till Felix?

2005-11-30 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback