Andreachock

Vi vill varna känsliga läsare. Följande inlägg kan komma att bekräfta de flesta av era fördomar mot stockholmare. Ni som under en längre tid kämpat med att få bort dessa fördomar bör nog inte läsa längre.

Under gårdagens Kikki-kväll ärade stads-Andrea oss med sin glädjefulla närvaro. Hon såg till att hålla stämningen hög.

"Innan jag kom hit kunde jag inte fatta att det fanns de som vill bo på landet..."

"...kanske en miljöpartiskt"

"Landet är allt utanför Stockholm"

"Jag tyckte alla som bodde på landet var lite halvt störda"

"Det är så man tycker i Stockholm, visst är det det Angelica?"

Hon hann även med att kommentera vår eminenta underhållare Kikki Danielsson med "Det är precis sån här musik man kan tänka sig att de dansar till på landet"

Hon är för härlig vår kära stockholmska.

/ Daniel


Kommentarer
Postat av: andrea

Tyckte det var dags att ni fick veta sanningen. Ibland gör det lite ont, men i längden är den ändå bäst. Eller som vi säger i Sverige, jag menar Stockholm, ni kan ju faktiskt inte HJÄLPA att ni kommer från landet. Å det fina är ju att ni har fått mig att ändra inställning...Till viss del... Puss på er. Och tack för korven! Ännu en gång startar Chockkollektivet trender. Sen ni lanserade Kickankonceptet har både Per Bjurman och Parlamentet droppat den stekta falukorven.

2005-10-16 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback