Piggelin-chock!

Å, vad jag älskar mina kära sambos. De gör verkligen allt för att jag skall känna mig bättre (Okej, Niklas kanske inte skall ta åt sig allt för mycket av just det här berömmet, han har varit i Huddiksvall hela dagen) . I dag har de mest ägnat sig åt att ligga framför TV:n, muttrat lite grann, kännt att de behöver ombyte och släpat sig till sängen, druckit en massa vatten (trots att jag vet att de inte behöver dricka nåt, de drack ju så mycket i går) och haft ont i hårbotten.
Jag har aldrig kännt mig piggare! Det är fint men vänskap när man offrar sig så för varandra.

/Daniel

Kommentarer
Postat av: Ett Hurra-fan

Det ska bli roligt att höra vad Niklas tycker om stavningen på hans hemstad. Den innan ni ändrar.

2005-10-09 @ 17:40:30
Postat av: Daniel

Hade jag menat Hudiksvall så hade jag givetvis skrivit det

2005-10-09 @ 18:09:59
Postat av: Ett Hurra-fan

Vilken snäsig attityd.
Usch!

2005-10-09 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback