Unik besökchock!

Den lite bättre Nackstabloggen har fått sin hundrade unika besökare!

Vi är naturligtvis mycket glada över det stora intresse bloggen genererat och vill poängtera att alla är lika mycket värda för oss. Ändå vill vi fira dig som var nummer 100 lite extra mycket. Du som var inne någon gång vid lunch idag - kontakta oss genom svarsfunktionen och du har chansen att få priset:

JARSSE-TROLLET!



Trollet som är  tillverkat  i trä, rep och bomull finns bara i ett exemplar i hela Nacksta.



Trollet har den imponerande längden av 20, 5 centimeter och en mankhöjd på nära NIO centimeter!



Du vill väl inte missa chansen? Hör av dig!



Kommentarer
Postat av: wiz

Kanske är jag nr hundra... nej jag ljuger bara. jag är typ nr 140 typ. försöker fuska mig till trollet bara. För övrigt finns risken att du sitter och fiser i en lägenhet jag suttit och fisit i. Har för mig att det var nackstavägen 38 (elle rom det var 58...) jag bodde på. 4:e våningen. (nacksta centrum, uppför backen och näst sista huset från centrumet räknat)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback