Ytlighetschock

Postat av: Samuel
låter spännande med Kikkikväll, men vad som är mindre spännande är att chockbloggens uppdateringsfrekvens är skrämmande låg, skärpning! var ska vi annars hitta ytligheter som vi kan göra djupanalyser av?




Ytligheter ja...det beror väl på vad man menar med ytligheter? Den djupare bloggen kanske kan försöka sig på en definition?


Men chockkollektivet är såklart inte sämre (ha ha) än  att vi kan försöka presentera lite ytligheter här som den djupare bloggen kan analysera:


Konversation tidigare i dag:

Angelica: "Då kanske jag ligger med Roland"
Niklas: "Ja, han behöver ju ett ligg så!"
Roland: "Hur tändande tror du Angelica tycker det är när du ger bort henne så?"

Niklas: "Men jag vill ju såklart dela med mig av en sån upplevelse, det förstår du väl, Roland"

Ytligt eller inte? Den som kollar den djupare bloggen får kanske se.

/Roland.




Kommentarer
Postat av: Kött

Är inte Roland och Angelica ärkefiender? Ungefär som Lee-Britt och alla i förra säsongen av Paradise Hotel.

Postat av: nyfiken ABC

Kan ni inte berätta lite mer om fokusgruppen

2005-10-25 @ 17:29:56
Postat av: Kött

Instämmer. Det där med fokusgrupper verkar inte alls vara som jag föreställt mig.

2005-10-27 @ 01:17:36
URL: http://kott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback