Faktakalendernchock!

Jag kommer hem från en mysig date hos min nya kompis. Pete - åh ljuvliga Pete - från Kanada. Men den fina känslan Pete - åh ljuvliga Pete - från Kanada lämnat hos mig dog så snabbt jag klev in i Chockkollektivet.
Mer oformliga än Säl någonsin varit slappar Daniel tillsammans med Vesslan i köket. Och verkar på allvar bry sig om utfrågningen de får av Niklas gällande "landskaps-XXXXXX".  Som han gjorde utifrån Fakta Kalendern 2005.
XXXXXX = djur, blomma, fågel, insekt, sten, grundämne osv. Jag fick ett poäng på mitt landskap ( Uppland). Daniel kunde typ alla.
Sen tävlade vi lite om vem som varit på flest flygplatser i Sverige. Niklas kom lååååååångt bakom oss andra. Därför är han nu på Kvantum och köper chokladpudding.

Säl har varit snäll hela dagen. Igår var han på bio för första gången i sitt liv. Han börjar bli så stor.

Niklas ringde just och rapporterade direkt från Kvantum. Han och Vesslan enades om 16 portioner. Kanske ska bjuda över Pete - åh ljuvliga Pete - från Kanada? Eller Vege?

Vesslan tror att Vege hade klarat typ alla i landskapstävlingen. Vege - du är välkommen hit för att bevisa. Snart ska vi testa Roland. För övrigt har vi också den ständigt pågående tävligen "Vem har varit i flest landskap". Man kan säga att min nästa semester kommer spenderas på Västkusten. Rolle har däremot inga intentioner på att vinna : "Vad har Lappland som inte finns i Jämtland".

/ Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback