Hasselhoffchock

Det första man möts av när man kommer upp på morgonen är Niklas, och det lyser i ansiktet på honom när han säger: " Jag har brännt en hel skiva med Hasselhoff". Och det är bara att stämma in, nu har skivan rullat  en stund och den är givetvis fantastisk. Morgondagens inflyttningsfest blir en succé med viss draghjälp från Mr. Hasselhoff.

Det blev ingen Indal-utflykt för min del i går. Jag gick till kvantum istället. Och sen på kvällen kollade vi på air force one. Aningen jobbigt för sist jag såg den, 98 kanske det var, tyckte jag det var en höjdare. Nu verkade den mest gammal och överdriven. Jobbigt.

Snart blir det utflykt till systemet, dessutom har jag en wisky i hyllan som kanske öppnas.....n avslutar jag till toner av den store:
"One morning in june some twenty years ago....."

För övrigt, kolla gärna in länkarna till höger här på bloggen.

/Roland






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback