Idiotchock!

Den störste idioten måste vara jag. Efter två på natten ringer porttelefonen och vad gör jag, släpper in Hurra-köttet (vg+kött). Jag förstår det fortfarande inte. Hurra-köttet hade varit ute på någon krog och ansåg att det var lämpligt att efterfesta hemma hos oss. Varför i helvette släppte jag in dem? Var det så att jag trodde att de höll på att frysa ihjäl ute i Nacksta-kylan eller var det bara så enkelt att jag tryckte på fel knapp? Hur som helst en av de största tabbarna jag gjort på länge.

Trots upprepade "Nu får ni fan gå hem " stannade hurra-köttet till fyra på morgonen. I bland kan de vara trevliga, men i natt var de mest odrägliga, och skrek när vi andra ville sova.

Det blev ändå en hel del skratt under "efterfesten". Kött kvalade till och med in på citatdörren!

En våldgästningsvendetta kommer det absolut att bli. När hurra-köttet minst anar det. Planerna är inte klara ännu men de kan innehålla en jäkla massa Dr Pepper. Det kan också bli en Sälattack.

För övrigt: Välkomna på inflyttningsfest på lördag!

/Roland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback