Posterchock!

Ah! Min mamma ringde nyss. Hon var i förrådet och hade hittat mina gamla kattposters ( såna har väl alla?). Hon lovade vänligt att ta med den svarta. Min mamma är en förstående kvinna vad det gäller kattabstinens. Hon lider av samma sak själv eftersom pappa påstår att det är grymt att ha katter i lägenhet. Hmpf.
Appropå familj - ikväll kommer min bror. Om man kommer på festen imorgon får man träffa honom. Och om efterfesten håller på tillräckligt länge får man träffa mamma och pappa också. Det ska väl övertyga eventuella tvivlare att komma hit?

/ Angelique - tillika chock-kollektivets ordförande, ekonomiansvariga och sekreterare. Plus förmyndare för Säl. Med detta i bakhuvudet tror jag att du, Kött, förstår att rösterna är mer än rättvist fördelade.

Kommentarer
Postat av: Kött

Det är tydligt att ert kollektiv har ett rätt ... skakigt grepp på vad rättvisa är.

2005-10-01 @ 02:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback